طراحی سایت و اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

افزایش اعتبار ایجاد ارزش نزد کاربران
یک وب سایت حرفه ای چیزی بیشتر از این است که کلماتی را در یک صفحه قرار می دهید و آن را محتوا می نامید! این کار، بخش مهمی از استراتژی برندسازی و بازاریابی کسب و کار شما است؛ پس باید سایت شما به قدری خوب طراحی شود و کاربرپسند باشدکه بتواند آنها را برای خرید تشویق نماید.

وب سایت حرفه ای باید برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی شوند تا سریع تر و بهتر در دسترس مشتریان بالقوه قرار بگیرند. اگر مخاطبان در وب سایت شما آن چیزی را که می خواهند پیدا نکنند، به سرعت صفحات سایت را ترک خواهند کرد. داشتن یک سایت می تواند اعتبار و ارزش ایجاد کند. مشتریان به تدریج به شما اعتماد می کنند و چیزی نمی گذرد که انبوهی از مشتریان وفادار را پیشه روی خود خواهید داشت.

افزایش نرخ تبدیل
هدف از طراحی سایت بین المللی برای کسب و کارهای تجاری و انواع بیزینس ها این است که نرخ تبدیل خود را بالاتر ببرند؛ مشتریان را افزایش دهند؛ که هر دو منجر به فروش بیشتر خواهد شد. افزایش نرخ تبدیل باعث افزایش بازگشت سرمایه خواهد بود. بنابراین اگر وبسایت حرفه ای دارید، حتماً خوش شانس هستید، چون راه هایی وجود دارد که می توانید از آن طریق، سخت کار کنید و بازگشت سرمایه را در کوتاه مدت فراهم نمایید.

برای دسترسی به اهداف فوق در پروژه طراحی سایت حرفه‌ای، باید مطمئن شوید که مشتریان هدف شما چه کسانی هستند؛ دنبال چه چیزی می گردند؛ نیازها و مشکلات آنها چیست؛ و شما چطور می توانید آنها را برطرف کنید.

پیشنهاد می کنیم هنگام چیدن استراتژی طراحی سایت به سوالات مختلف احتمالی که از سوی کاربران ممکن است مطرح شود، پاسخ بدهید. بهینه سازی و سئو سایت حرفه‌ای هم اهمیت دارد. هر چه سایت شما رتبه بالاتری داشته باشد، احتمال اینکه افراد بیشتری به سایتتان مراجعه کنند بیشتر می شود. در ادامه زمانی که مشتریان در سایتتان باقی بمانند، شانس بیشتری برای نرخ تبدیل و فروش خواهید داشت.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 47 تاريخ : دوشنبه 27 شهريور 1402 ساعت: 16:03

ویدیوهای آموزشی
اکثر ویدیوهای آموزشی که می‌توانند برای شما تأثیر گذار باشند، در ۴ دسته زیر قرار می‌گیند: این ویدیو‌ها به بینندگان کمک می‌کند تا چیز‌های جدیدی یاد بگیرند و ذهن آن‌ها را آماده پذیرش کسب‌و‌کار و راهکار‌های شما می‌کند. البته میتوانید با کارشناسان صاحب نام مصاحبه‌هایی ترتیب دهید. با انتشار مصاحبه ها ممکن است مخاطبان اعتماد بیشتری به شما داشته باشند و حتی با درگیر کردن ذهن مخاطب و ایجاد چالش های ذهنی متوجه حرفه ای بودن شما شوند.

ویدیوهای زنده
لایوهای اینستاگرام از بهترین راه های کسب اعتماد برای مخاطبین هستند. مخاطب شما با مشاهده لایو و دیدن خود شما و کسب و کارتان از نزدیک احساس بهتری نسبت به مجموعه شما پیدا میکند. از این قابلیت جذاب به طور حرفه ای استفاده کنید.

ویدیو های توضیحی
این ویدیو‌ها به مخاطب شما نشان می‌دهد که چرا به محصولات و خدمات شما نیاز دارد و می‌تواند مشکل یا مشکلات خود را با استفاده از محصولات و خدمات شما تا حدی برطرف کند. اکثرا بازاریابی ویدیویی در تلویزیون خود را به این شکل نشان می‌دهد. ویدیوهای توضیحی میتواند ذهن ناخودآگاه مشتری یا مخاطب را برای اعتماد و خرید از شما مجاب کند. برای دریافت مشاوره ویدئو مارکتینگ با مهندس پویا قندی تماس بگیرید.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : مشاور ویدئو مارکتینگ, نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 47 تاريخ : يکشنبه 26 شهريور 1402 ساعت: 14:46

ایمیل مارکتینگ از مهم ترین و قدیمی ترین ابزارهای بازاریابی در عصر دیجیتال است. از مهمترین مزایای ایمیل مارکتینگ می‌توان به مقرون به صرفه بودن و نتایج اثر بخش است. اما برای اینکه هنگام ارسال ایمیل به صندوق کاربران و مخاطبان خود با اسپنک شدن مواجه نشویم باید یک طراحی ایمیل مارکتینگ خوب انجام دهیم. علم طراحی ایمیل مارکتینگ به قدر حیاتی است که انجام اصولی آن باعث جذب هر چه بیشتر مشتریان به وب سایت شما می شود.

ایمیل مارکتینگ همان بازاریابی ایمیلی است از ابزارهای بازاریابی دیجیتالی به شمار می رود. البته لازم به ذکر است که میان بازاریابی ایمیلی و تبلیغات ایمیلی تفاوت هایی وجود دارد. شاید در در مقاطعی به جای یکدیگر به کار بروند اما بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ گسترده‌تر از تبلیغات ایمیلی است.

هنگامی که از بازاریابی ایمیل صحبت می‌کنیم منظورمان ارتباط بلند مدت و دوسویه با مشتریان بالقوه و بالفعل کسب و کارتان است. اجازه آغاز این ارتباط توسط مشتری صادر شده و با رضایت او ادامه پیدا میکند .بنابراین پیام‌هایی که در این رابطه رد و بدل می شوند بسیار فراتر از پیامهای تبلیغاتی هستند.

قطعا طراحی ایمیل مارکتینگ کار ساده نخواهد بود اما برای شروع می توانید با مشاورین ایمیل مارکتینگ در ارتباط باشید. تا از نقطه نظرات او در رابطه با سرویس ایمیل مارکتینگ اطلاع پیدا کنید. همچنین مشاور ایمیل مارکتینگ میتوانند در طراحی ۱ کمپین تبلیغاتی به شما کمک زیادی کند.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : ایمیل مارکتینگ, نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 47 تاريخ : چهارشنبه 22 شهريور 1402 ساعت: 21:00

اکنون تفاوت میان لوگو و برندینگ را متوجه شدیم. طراحی لوگو پروسه‌ای به منظور طراحی کردن یک آرم یا آیکون گرافیکی جذاب برای کسب و کارتان است. اما برندسازی به منظور تولید یک برند یا نشان تجاری موفق است. برندینگ را می‌توان سیاستی در نظر گرفته شرکت ها و موسسات برای متمایز کردن محصولات یا خدمات خود در نظر گرفته اند. این سیاست به طوری است که مخاطب به هنگام دیدن لوگو به یاد برند شرکت یا موسسه بیافتد.

برخی از مدیران تصور می کنند که مشتری با دیدن یک لوگوی جدید ترغیب خرید می شود اما اینگونه و مدیران هرگز در فروش محصول خود موفق نخواهد بود زیرا تصور می‌کنند لوگوی طراحی شده مناسب نیست. اما موضوع مهم آن است لوگو تنها یک عنصر از هویت بصری برند است است و مشتری با دیدن آن تجربیات دیگر و محصولات دیگر شما را به خاطر خواهد آورد. یک مشاوره برندینگ میتوانید در این زمینه به شما کمک کند.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 52 تاريخ : دوشنبه 20 شهريور 1402 ساعت: 21:55